středa 6. dubna 2011

Jsou PR články reklama?

PR články označují anglickou zkratku Public Relations, což se dá volně do češtiny přeložit jako vztahy s veřejností.
PR článek je zajímavým marketingovým nástrojem, kterak dostat Vaší firmu, web, nebo e-shop do povědomí odborné, či laické veřejnosti. PR článek Vám skvěle pomůže propagovat samozřejmě i Váš produkt, nebo službu. PR článek je rovněž cenným zdrojem relevantních odkazů a o ty jde samozřejmě také. PR články se na internetu publikují na PR portálech, odkud je mohou stahovat například novináři.
Kvalitní texty jsou základem každého podnikání. V podstatě pokud nemáte texty, které zaujmou návštěvníka i vyhledávače, tak šance, že budete mít zisk z Vašich stránek, bude mizivá. Texty totiž prodávají a toto staré moudro je i pravdivé. Pokud tedy chcete, aby každý návštěvník odcházel od Vás maximálně spokojený, tak byste mu vždy měli nabídnout maximum. A kvalitní texty, které jsou snadno pochopitelné a obsahují všechny potřebné informace, jsou základem.
PR články jsou původně formou propagace určitého produktu, obchodu, webu, služby atd. na vysoce navštěvovaných a tematicky zaměřených webech. PR článek je obvykle psaný stylem “nezávislého pozorovatele”, který propagovaný produkt vychvaluje, ale ve skutečnosti jde o placenou publikaci (stejně jako kterákoliv jiná reklama).
Dnes se PR články využívají i pro zisk zpětných odkazů, které jsou velmi důležitým faktorem SEO (optimalizace pro vyhledávače) webu. Vám umožní vložit svůj PR článek ZDARMA. V tomto článku můžete mít 2 odkazy na své stránky.
Z hlediska SEO jsou pro Vaše stránky nejcennější ty odkazy, které vycházejí z textu, který je tematicky zaměřen podobně jako Vaše stránky.
PR články by měly být přehledné, proto je důležité vytvářet odstavce. Vhodné je také zvýrazňování textu.

Reklama LUMAL

Vaše reklama zde! (Klik)

Žádné komentáře:

Okomentovat